Nog 1 week te gaan! - Reisverslag uit Navapolatsk, Wit-Rusland van Linda Crommert - WaarBenJij.nu Nog 1 week te gaan! - Reisverslag uit Navapolatsk, Wit-Rusland van Linda Crommert - WaarBenJij.nu

Nog 1 week te gaan!

Door: lindavdc

Blijf op de hoogte en volg Linda

20 Februari 2012 | Wit-Rusland, Navapolatsk

Halloootjes!

Hier ben ik dan eindelijk weer.
Er is veel gebeurd de afgelopen dagen en heb me prima vermaakt ! Hier een uitgebreid verslag van de dagen.

Nou toen die training zo slecht ging smorgens, ging integendeel de andere training best wel goed en dat was natuurlijk een flinke opluchting!

Ik had afgelopen vrijdag nog 2 x training en dat was met name voorbereiding voor de wedstrijd. Een beetje een progamma maken en kijken wat er allemaal in paste. Nou had ik al geen moeilijke oefeningen erin gedaan ( Geen helicopter, geen 540's en geen toehold wrap in) Alhoewel ik met toehold een 540 had. Die avond was hanna nog even bij mij geweest en hadden we even gebuurt.

Zaterdag was de wedstrijd. Eerst om 12 uur bij het monument een roos leggen en dan om 2 uur zou de wedstrijd beginnen. Hier was ik alweer een flinke happening. Toch gek dat ik eigenlijk in vergelijking tot hun echt niet de beste ben maar omdat ik westers ben met open armen word ontvangen en de kleine kinderen me lopen te stalken alsof ik een celeb ben ( trust me, echt irritand, hahaha)

De officiele opening en alle big happining is altijd op de zondag, de finale dag. Op zaterdag was een speaker en die deed zijn woord en er waren veel toeschouwers, verder was het niet zo een happining als op de zondag. Ik was geplaatst in de 10e groep. Dus zeg maar gerust dat ik zo een 2 uur later pas aan de beurt was. Ik zat met 2 andere in de groep en het gingvoor mijn gevoel wel goed.

Doel van de wedstrijd: je mag 7 starts maken in het zwembad waarvan 6 starts voor punten zijn. Je hebt dus 6 x 4.5 seconden om zoveel mogelijk figuren te maken en dus zoveel mogelijk punten te scoren. Het is gewoonlijk dat je 3 starts maakt met hand progamma en 3 starts met de handle aan je voet.

Ik deed mijn runs en had er opzich een oke gevoel over, sommige dingen gingen wat wakkelig of minder maar andere dingen gingen weer goed. Dit verschilde erg.
Nou kreeg ik mijn score terug na mijn run en ik was toch verbaasd. Ze hadden veel afgekeurd waardoor ik zo een 1400 punten miste!!! schockschok!

Maargoed, ik kwam niet voor de wedstrijd maar voor te trainen. toch is het een lichte domper dat ik tenminste niet boven de 3000 kwam.

Na de wedstrijd, wetende dat ik morgen een vrije dag had! die rond half 6 was afgelopen gingen we naar het hotel en ben ik naar hanna gegaan, Daar gegeten en het erg gezellig gehad!!
Volgende ochtend moesten we om kwart voor 10 aanwezig zijn in het zwembad. De familie van hanna drong aan om daar te blijven slapen maar ik moest van Juri de slowaken op tijd laten komen in het zwembad de volgende ochtend. EN JA HOOR, dat is me gelukt en dat is blijkbaar de eerste keer in 10 jaar dat hun optijd zijn op de finale dag, hahaha.

De wedstrijd was rond 3 afgelopen en ben toen meteen naar de supermarkt gegaan om een keer normaal te eten ipv die smurrie smiddags op universtiteit. Ik had eieren en mais en kaas en ui gekocht en heb voor iedereen een flink bord roerei met brood gemaakt. Het was erg lekker al zeg ik het zelf.
We hadden afgesproken om met hanna, katja, katja en de slowaken savonds te gaan bowlen! Dit was erg gezellig en voor hun ook dronken. hahah ( Ik ben de enige 18 plusser waardoor ik dus de taak kreeg om de martini te halen) Nja als hun met een kater willen trainen morgen dat moeten ze zelf weten. Ik een glaasje gehad en rond 11 uur gingen de meiden naar huis!

Vandaag start een nieuwe week. Een week zonder rustdag en 3 x per dag trainen. Het was al zwaar, maar nu word het nog veel zwaarder. Wel word er rekening gehouden met mijn enkel en dat is fijn!

Trainingen vandaag gingen oke, sommige dingen gingen minder en andere tricks gingen beter.

Nu zit ik op de computer die weinig internet verbinding heeft, geen cam en ik met ERG veel moeite door de kast kwam waar de computer zelf staat en de usb contact kon vinden met mijn pink om zo de draad voor de camera erin te krijgen. dit doe ik echt niet nog een keer, hahahah

Nou geniet van de foto's!
Deze week dus 3 x per dag trainen en zal niet veel tidj hebben om online te komen. Ik doe mijn best maar kan niks beloven.

Hier is vannacht trouwens zo een kleine 20 cm sneeuw weer gevallen en nog iets mam. Die camera van jou! probleem geval. Hij stelt bijna niet scherp en dat gehaper word steeds meer.


Nja Dikke kus en over een week ben ik er alweer, tijd vliegt voorbij

xx














  • 20 Februari 2012 - 14:50

    Papa:

    Hoi schat,
    Weer een erg leuk verslag van je belevenissen. Blij te horen dat het allemaal erg leuk en goed gaat en dat je nieuwe vrienden maakt en oude verstevigd:-). En ja de wedstrijd zien we ook als training dus daar kun je ook veel van leren!! 1400 punten afkeur betekend dus de figuren nog beter en duidelijker maken;-)
    En je Slowaaks is blijkbaar zo goed dat je ze op tijd uit bed kunt schreeuwen. haha.
    Geniet van de komende dagen training en ook op tijd vermaak en plezier. Maar dat hoef ik jou niet uit te leggen.
    Wij hadden gisteren Pim op bezoek en het zal je duidelijk zijn dat we uitkijken naar volgende week maandagavond!!
    Vergeet niet van alle rekeningen bonnen te vragen!!

    Knuffel en kus,
    Papa Beer xxx

  • 20 Februari 2012 - 20:53

    Van Opa En Oma:


    Hallo Lieve doorzetter
    Om te beginnen willen we laten weten dat het Oma niet gelukt is om met je te bellen in het russisch???
    op nr.00375-259802776.

    Wij zijn steeds weer verbaasd dat je zo'n geweldig verslag kunt maken.Maar met zoveel sportieve mogelijkheden en inzet zal het je zeker lukken om ook dit seizoen weer te scoren !!
    Het is te hopen dat je blessure je niet blijft hinderen, tijdens de trainingen.

    Verder wensen we je nog veel plezier en succes en natuurlijk een fijne reis.
    Tot volgende week

    Een stevige pakkerd en dikke kussen
    van OMA en OPA

  • 20 Februari 2012 - 21:04

    Edith En Bert:

    hoi linda

    leuk om alles weer te lezen.
    en wat een mooi foto's heb je gemaakt.
    jammer dat je last hebt van je enkel,wij hopen dat het snel weer beter word.
    zo te lezen heb je het erg naar je zin,van je punten hebben we dan wel niet zoveel verstand maar ik vind toch dat je het heel goed doet,je doet het toch maar.

    veel liefs en nog een hele fijne week

    edith en bert

  • 21 Februari 2012 - 10:07

    Carin:

    Hoi lekker ding,
    Na al deze carnavalsdagen weer tijd om achter de computer te gaan zitten en ja hoor heerlijk weer een verslag van je geweldig avontuur.Ik blijf het echt een kick vinden om je foto's en je verslagen te lezen begin er steeds (lach niet) beter verstand van te krijgen denk dat ik het volgend jaar ook ga proberen!!!!. Wij zijn de dagen met Carnaval goed doorgekomen en het was weer erg gezellig.Ben blij om te lezen dat het jou ook goed gaat maak er nog wat van en heeeel veeeel succes nog.Dikke kus van de Graatjes

  • 21 Februari 2012 - 11:17

    Jeanne:

    Hoi Linda.
    Heb je verslag gelezen.
    En je foto s bekeken.
    Ziet er leuk uit,
    Succes daar .
    Groet Jeanne.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 28 Jan. 2011
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 32282

Voorgaande reizen:

25 Maart 2013 - 22 April 2013

Belarus 2013

11 Februari 2012 - 28 Februari 2012

Trainingsweken 2012

16 Februari 2011 - 05 Maart 2011

Trainingsweken

Landen bezocht: