KO - Reisverslag uit Navapolatsk, Wit-Rusland van Linda Crommert - WaarBenJij.nu KO - Reisverslag uit Navapolatsk, Wit-Rusland van Linda Crommert - WaarBenJij.nu

KO

Door: lindavdc

Blijf op de hoogte en volg Linda

22 Februari 2012 | Wit-Rusland, Navapolatsk

Hello!

Even een kort verhaaltje want veel tijd heb ik niet!
Gister was een erg lange dag! Had smorgens training van 8.45 tot 10.00 en dan pas weer van 7 tot 10 savonds!


En ja hoor, dit heb ik ook gemerkt! jeetje wat een oud persoon voel ik me nu, haha. ook weer alles opengehaald wat net was gaan helen en weer nieuwe oorlogswonden erbij gecreerd!

Vandaag heb ik trainining gehad van 8.45 tot 10 en dalijk van kwart voor 4 tot kwart over 6 weer, gelukkig maar!

Gister was het dus laat geworden! vandaag ben ik dat niet van plan!

Ik voeg bij deze wat foto's toe van afgelopen dagen! Er is ongeveer 25 cm sneeuw gevallen overal en dat is te zien ook!

Verder blijf ik 3 x per dag trainen en donderdag ga ik volgens mij ergens lunchen, zaterdag ergens heen en hopelijk vrijdag avond met de meiden ( Als mijn training hopelijk verzet kan worden)

Zondag alweer inpakken en naar huis! Time fly's!!

Liefs linda

  • 22 Februari 2012 - 14:36

    Papa:

    Hoi Lieverd,
    Aaiii je wordt lekker afgebeuld en dat daar zelf wsl ook aan me:-)
    Ben trots op je doorzettingsvermogen meid;-).
    Ik weet dat je er ook veel van leert, dus is niet voor niks allemaal!
    Lekkere verse sneeuw geeft wel mooie plaatjes. Ik mis alleen je fel groene muts?? :-)
    Blijven de slowaken ook tot maandag?

    Hier kijken we langzaam ook weer uit naar jou thuiskomt. Maandag avond 19 uur sta ik op Schiphol!

    Papa xx

  • 22 Februari 2012 - 16:26

    Carin:

    Hoi lekker ding,
    Nou zo zie je niks en nu twee dagen achter elkaar super!!!Nou meid inderdaad net wat jullie pap ook schrijft wat heb jij een geweldig doorzettingsvermogen ook wij zijn super trots op jou.De foto's zijn ook weer erg mooi.Toi, toi, toi daar nog en wens je alvast een hele goeie terug reis .Dikke kus van de Graatjes en ook van ons mam en theo natuurlijk

  • 22 Februari 2012 - 19:24

    Oma En Opa :

    Hallo ,lekkere mop!!
    We zullen ons een beetje inhouden met je te '' pushen '' om nog meer te presteren.
    Wij kijken naar je uit om je weer zo gaaf mogelijk in Ehv.te kunnen begroeten.
    Dus nog een paar dagen lekker genieten met je vriendinnen.!!!
    Veel Liefs en tot dan.

    P.S Op de foto zit je ontspannen te kletsen en zie je er prima uit!!!!

  • 22 Februari 2012 - 21:24

    Mama:

    Hey spooky, nog effe en dan ben je weer heerlijk thuis. Leuk om weer je foto's te zien. Mijn camera doet het nog gelukkig een beetje. Wat ben je toch een bikkeltje met al die zware trainingen, ben supertrots op je. We kletsen gezellig weer bij per telefoon, want je stemmetje moet ik altijd effe horen haha. Je kamer is nu klaar en opgeruimd (best een foto waard). Nou schatje, nog een paar zware trainingen/dagen en dan nog even lekker genieten en plezier in Belarus. Doe iedereen daar lieve groetjes en dan ......time fly's, almost home en dan kan ik je eindelijk een dikke knuffel geven. Big kiss, lufyou en miss you xxxxxxxxx mamsie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 28 Jan. 2011
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 32282

Voorgaande reizen:

25 Maart 2013 - 22 April 2013

Belarus 2013

11 Februari 2012 - 28 Februari 2012

Trainingsweken 2012

16 Februari 2011 - 05 Maart 2011

Trainingsweken

Landen bezocht: