En alweer een verhaaltje! - Reisverslag uit Navapolatsk, Wit-Rusland van Linda Crommert - WaarBenJij.nu En alweer een verhaaltje! - Reisverslag uit Navapolatsk, Wit-Rusland van Linda Crommert - WaarBenJij.nu

En alweer een verhaaltje!

Door: lindavdc

Blijf op de hoogte en volg Linda

23 Februari 2012 | Wit-Rusland, Navapolatsk

Hooihooi

Ja alweer ben ik beschikbaar om hier mijn belevenissen te vertellen! Dit komt omdat ik samen met de slowaken eet rond 12 uur en hun training hebben tussen 1 en half 2 en ik pas om 4 uur. Het is loopafstand naar internet cafe dus ja! daar ben ik weer.

Ik zal je zeggen ( eerlijk) dat ik gister en eergister niet echtlekker in me vel zat. Het kwam erop neer dat ik voor mijn gevoel niet vooruit kwam deze dagen en ik op het zelfde niveau terug zou komen als dat ik ben gekomen. Ook bleven we maar herhalen op tricks die ik normaler wijze altijd doe en nu met moeite, Dit is er frustrerend!

Gister heeft Pim gelukkig mij een waardevol smsje gestuurd waardoor ik ook ben gaan inzien dat ik nu toch maar even moet knallen deze laatste dagen en alle laatste energie die ik nog over heb eruit ski.

En dat heeft zijn werking gehad: Vanmorgen had ik toehold training en voor het eerst deze weken ben ik nou echt tevreden met een training! Voet was veel beter bij mijn knie en tot mijn grote verbazing moest ik toehold backback gesprongen maken ( nognooit geprobeerd) en die sta ik verdorie vet mooi in 2 x! Ik was toch wel verrast en erg blij!

** Toehold backback gesprongen is een figuur waarbij je achterste voren skied met mijn rechtervoet in de lijn en linker voet in mijn ski. Ik spring dan 360 graden van achter naar achter.


Vandaag regent het heel de dag! Vet zuur want dit betekend dus dat alles dikke darrie is aangezien er zoveel sneeuw lag. Ook zijn veel gebieden spekglad! En nou ben ik zo blond om niet waterdichte schoenen aan te doen waardoor ik nu spons in mijn eigen schoenen.

Ik heb van 4 tot 5 training in het zwembad, daarna heb ik haltraining en basketbal. en rond half 7 ga ik naar Ljera samen met de groepen van juri! en daar taart eten etc. Het is een of andere feestdag vandaag in wit-rusland, vandaar. ( Vandaar dat ik ook 'nettere' schoenen aan wou doen, dommekeus dus! hahah

Morgen weer 3 x training en savonds koop ik een taart voor de slowaken! Even een bedankje voor de gezelligheid en gastvrijheid en zaterdag heb ik toch maar gepland staan met hanna! Zondag met Juri en zijn familie eten en dan is het al bijna weer zover!

Ik heb weer wat foto's bijgevoegd!

Kus

  • 23 Februari 2012 - 19:00

    Papa:

    Vroeg of laat wordt je inspanning en training zeker beloond!!! Nog een paar drukke en leuke dagen te gaan en dan weer lekker thuis!! Jippie;-)

    kus en knuf
    Papa beer:-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 28 Jan. 2011
Verslag gelezen: 543
Totaal aantal bezoekers 32282

Voorgaande reizen:

25 Maart 2013 - 22 April 2013

Belarus 2013

11 Februari 2012 - 28 Februari 2012

Trainingsweken 2012

16 Februari 2011 - 05 Maart 2011

Trainingsweken

Landen bezocht: