Begin - Reisverslag uit Navapolatsk, Wit-Rusland van Linda Crommert - WaarBenJij.nu Begin - Reisverslag uit Navapolatsk, Wit-Rusland van Linda Crommert - WaarBenJij.nu

Begin

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

27 Maart 2013 | Wit-Rusland, Navapolatsk

Hey luitjes,
Mijn eerste 2 trainingsdagen van bij elkaar al 7,5 uur zitten erop. en ik ga toegeven dat ik me nu al 80 voel haha. Ja het is echt heftig, mijn lijf was hier zeker nog niet op gesteld. en ik zal je zeggen, ik ben al bijna 1 kilo kwijt haha het gaat hard hier!!

De eerste blauwe plek is al een feit en de spierpijn is duidelijk aanwezig. Ik heb nu al zin in morgen (2e dag spierpijn is de ergste) Gelukkig morgen alleen gym (zwembad is dicht)

Mijn vlucht verder was goed gegaan! ook de reis naar novopolotsk! Ook gaat het russisch luisteren en praten een beetje beter.

Fotos komen snel, een langer verhaal ook!
X

• 29 Maart 2013 - 13:21

Ria Trienekens:

Ha Linda hoe is t meissie spierpijn, blauwe plekken t gaat weer als van ouds begrijp ik! Succes verder en we lezen trouw mee groetjes van de evreuxlaan

• 29 Maart 2013 - 15:10

OPA En Oma:

Hallo Linda,

FANTASTISCH !!! Dat je weer aan zo'n pittige trainings(vacantie) bent begonnen.

We hebben gezien dat je eerste dagen je al behoorlijk hebben beschadigd,maar we gaan ervan uit dat het allemaal weer goed komt.

Ga maar lekker door met je gym. en laat je pijntjes maar wegmasseren.

Pakkerd en Kussen van
    Opa en Oma