Bijna op de helft! - Reisverslag uit Navapolatsk, Wit-Rusland van Linda Crommert - WaarBenJij.nu Bijna op de helft! - Reisverslag uit Navapolatsk, Wit-Rusland van Linda Crommert - WaarBenJij.nu

Bijna op de helft!

Door: Lindapinda

Blijf op de hoogte en volg Linda

06 April 2013 | Wit-Rusland, Navapolatsk

Heyhey!

daar zijn we weer, en bijna op de helft. Er is deze week veel gebeurd!

Zoals de meeste misschien weten, heb ik niet de sportsknien die ik nodig zou moeten hebben met mijn sport. Toch gebeurd het er een en ander met die knien van mij. Ik heb voordat ik ging toch al weer regelmatig last gehad van mijn linker knie. De ongeveer 20 uur training in de week heeft hier helaas een steentje aan bijgedragen om het voor mij iets minder aangenaam te maken.

Ik ben niet naar de dokter geweest en ook niet de fysiotherapeut(dit werkt héél anders dan in NL) Dit heb ik gedaan omdat ze dat toch gaan zeggen: je moet rust pakken en paracetamol, trainen met brace/tape etc. en dit doe ik al.

Ik heb vandaag met Hanna besloten dat ik voortaan de woensdag ook vrij ben, samen met de zaterdag. Dit is nog steeds dan 15 trainingen in de week, haha!

Ook is het weer hier een grote derrie, dan regen dan sneeuw! de wegen zijn abnormaal vol met derrie en gaten. Voordat je het in de gaten hebt, stap je in een gat tot aan je knien (het scheelde een haar bij mij. haha)

Na de hele week te lopen sukkelen met die knie is het verder rustig verlopen. Dit weekend was er meer gebeurd!
De pa van Hanna (waar ik woon) was afgelopen donderdag 50 geworden. Hij vierde het die dag niet, maar de vrijdag.
Hun wonen hier in een 2 kamer appartement en die was opeens vol met ongeveer 20 man. Dit was echt te bizar, haha! ook begon het gisteren al om 6 uur en was het rond 12 afgelopen. De wodka, muziek maken en veeel eten en het 100 x proosten hoort hier typisch bij een verjaardag, en vooral als iemand 50 word. De martini en cognac vloeide goed en mijn zicht werd slechter per minuut, hahah (foto's zeggen genoeg!)

Vandaag was er een wedstrijdje voor de jeugd in het zwembad, ik dacht dat is binnen een uurtje of 2 wel gedaan. Gewoon 13 groepen!! Zoals in NL is het dus weer anders. Hier hebben ze niet te klagen over de toekomst van de sport!!

Ook had ik vandaag gekookt, russisch geimproviseerd om soort kip tandoori te maken met fusilli!

Morgen heb ik weer 3 trainingen met de eerste om 9 uur al!

fijne avond allemaal en tot snel! :)

XX



  • 07 April 2013 - 15:53

    Peter Van De Crommert:

    Zwaar weekje gehad he! Had het al gehoord natuurlijk!
    En heel slim om 2 dagen per week rust te nemen :-)
    Je zweet en tranen zullen je wel iets opleveren hoor. Daar ben ik 100% zeker van! (y)

    En moet ik nu ook aan de vodka als ik binnenkort 50 word :D
    Dat zal wat zijn hoor! Papa beer laveloos. hahaha

    Geniet nog van je tijd daar. En denk regelmatig aan fun maken he!

    Dikke pakkerd en knuffel

    Papabeer xxx

  • 08 April 2013 - 09:11

    Carin Graat:

    Hoi LIN,,

    Daar ben ik ook weer. Nou inderdaad dacht dat ik een rot knie had maar die van jou zijn echt nie goe heb de krukken al klaar staan voor je ( ha, ha )
    Het weer hier wordt gelukkig met de dag beter tegen de tijd dat jij er weer bent is het denk ik echt goed ( ook fijn voor jou na al die sneeuw en derrie )
    Leuk dat je daar geregeld kookt voor die mensen maar smaakt het dan ook wel ( grapje muts )
    Train ze nog meid en kijk uit met de knietjes, blauwe plekken en natuurlijk met de drank ( doe ik ook altijd!!!! )

    dikke knuffel van de Graatjes

  • 09 April 2013 - 21:00

    Opa EnOma:

    Hallo '' lieve widebras ''Ja hoe moet ik hier op reageren ?? we zullen er maar vanuit gaan dat je bij alles wat je tot nu toe hebt gedaan even vergeten was,dat ook jouw lijf naast alle sportieve en plesante activiteiten ook tot rust moet komen.
    Je zult zeker kans zien om met aangepaste trainingen je knie'en weer in orde te krijgen. Maar natuurlijk blijft ook lol en met je vrienden een heel goed medicijn om weer fijn te kunnen sporten.

    veel knuffels en kussen van
    Opa en Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 28 Jan. 2011
Verslag gelezen: 5593
Totaal aantal bezoekers 32282

Voorgaande reizen:

25 Maart 2013 - 22 April 2013

Belarus 2013

11 Februari 2012 - 28 Februari 2012

Trainingsweken 2012

16 Februari 2011 - 05 Maart 2011

Trainingsweken

Landen bezocht: