Bijna een week - Reisverslag uit Navapolatsk, Wit-Rusland van Linda Crommert - WaarBenJij.nu Bijna een week - Reisverslag uit Navapolatsk, Wit-Rusland van Linda Crommert - WaarBenJij.nu

Bijna een week

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

30 Maart 2013 | Wit-Rusland, Navapolatsk

Prievjet (Hallo)

Bijna een week hier, toch al veel gebeurd!
Toch al 13 trainingen erop zitten en al veel spierpijn meegemaakt.
Waar zal ik eens beginnen:
De eerste dagen beginnen altijd supermotivated maar daar kom je na 3 dagen wel weer op terug. Je lijf moet wennen aan de vele trainingen maar al helemaal aan de soort trainingen. Niets is vergelijkbaar met NL en ik zeg je eerlijk, na iedere droogtraining lijkt het alsof ik gezwommen heb! Het weer was de eerste dagen erg goed, ik heb het niet koud gehad en het zonnetje scheen heerlijk. Na die trainingen was ik wel blij met wat frisheid buiten! Ik moest steeds afkoelen, haha . Helaas heeft het vandaag erg gesneeuwd(15/20 cm) en was het kouder.

Gisteren had ik 3 trainingen achter de rug en toen ik thuis kwam bij hanna was de tafel flink gedekt en moeders had flink uitgedost met het eten. De Jack daniels en martini kwam tevoorschijn en hebben we op zijn russisch gegeten en gedronken (je rolt weg van het vele eten en rolt ook wel van het extreem snelle drinken) . Na het eten gingen ik en Hanna naar vriendinnen van haar universiteit, aardige meisjes maar spraken zoals gewend hier, niet zo goed engels. Van te voren gingen ik en hanna naar de supermarkt om wat drinken te kopen, we staan voor de alcohol afdeling en ze hebben hier ook 2 liter flessen bier. Ik zeg vervolgens tegen hanna, wooo dat krijg je toch nooit op?!?! waarop ze zei: Die gaan we halen, de meiden rekenen op minimaal 2liter bier per meisje. Mijn mond viel echt open hahah. Ook heb ik nu eindelijk bewijs van de wodka afdeling in de supermarkt, echt bizar!! Het was een leuke avond en ik zeg eerlijk. 2 liter bier gaat bij een meisje naar binnen, hahah (OEPS)

Vandaag had ik een vrije dag en hadden we eerst maar even uitgekaterd tot 11 uur. toen kon ik amper ontbijten, zat het broertje als ontbijt aan de aardappelen en kip, ongeloveloos!! dus ik maar even een joghurtje gepakt om iets binnen te hebben. Even gechillt en rustig aan gedaan. Hanna moest smiddags naar de fysio en ouders met ilya(broertje) naar de winkel, Ze vroegen of ik voor lunch kon zorgen (ze eten hier smiddags warm) en dat had ik met mijn kunsten wat er was gedaan en het smaakte prima. Het was natuurlijk uitvogelen hoeveel rijst ik mag pakken, hoeveel groente, maar dat is allemaal goedgekomen.

Vervolgens zijn we gaan bowlen in Polotsk, enneee ik was 1e!!(tot mijn verbazing ook hoor) het was gezellig en we hebben gelachen.

Morgen heb ik weer training van 9 tot 10 / 4 tot 5 / 6 tot half 8.
Hopelijk daarna sauna en massage (ik vrees van niet, haha)
Lange dag dus!!


Ik ga nu ook mijn verhaal afsluiten want moet nog trainingen opschrijven en spullen klaarleggen!

Dikke kus en geniet van de foto's!

Spokolney notsjie (slaap lekker)

Pokka (doei)

  • 30 Maart 2013 - 21:24

    Peter Van De Crommert:

    Hoi Lieverd,

    Wat een belevenissen weer! Erg fijn te lezen dat je zo warm wordt opgenomen bij de familie en vrienden van Hanna (Anja):-). Bedank ze maar namens ons ook! En meteen volle bak aan het trainen. Tja ik had niet anders van je verwacht eerlijk gezegd ;-)
    Ze zullen wel weer onder de indruk zijn van je enorme inzet en doorzettingsvermogen ondanks de spierpijn en blauwe plekken. Die kilo's vliegen er vanaf denk ik...en komen er aan spiermassa ook weer bij natuulijk ;-)
    Gun jezelf ook regelmatig wat rust en een klein potje bier meid!

    Houdoe Linneke (pokka)

    Je papa beer xxx

  • 31 Maart 2013 - 10:53

    Linda Van De Crommert:

    Met de kilos valt het erg mee (tegen), Helaas!
    Vandaag valt spierpijn mee, linkerknie is helemaal niet lief aan het doen! grr!

    X

  • 01 April 2013 - 12:14

    Hoi LIN:

    Leuk om je verslag te lezen en te zien hoe het daar met je gaat. Die blauwe plek ziet er niet goed uit meis maar ik denk dat er nog vele zullen volgen ( of niet ). Hier gaat alles goed vandaag is het tweede paasdag en we hebben zojuist een heerlijk ontbijtje achter onze kiezen zitten. Laat vlug weer iets van je horen want wij vinden het super leuk om alles te lezen en te zien. Pas goed op jezelf en kijk goed uit!! dikke kus van de Graatjes

  • 02 April 2013 - 21:19

    Ivo(big Brother):

    Nou nou zus, 1000x respect!!!
    Goed bezig, ik zou het niet kunnen zo alleen daar in dat koude gekke land
    ;-)

    X

  • 04 April 2013 - 20:05

    Oma Cissie:

    Hoi, Lin

    Leuk om al je verhaaltjes te lezen. Ik ben nu bij ons Carin en Joop .
    Veel succes daar in het koude Rusland.
    Dikke kus

    oma Cissie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 28 Jan. 2011
Verslag gelezen: 523
Totaal aantal bezoekers 32282

Voorgaande reizen:

25 Maart 2013 - 22 April 2013

Belarus 2013

11 Februari 2012 - 28 Februari 2012

Trainingsweken 2012

16 Februari 2011 - 05 Maart 2011

Trainingsweken

Landen bezocht: