3 dagen! - Reisverslag uit Navapolatsk, Wit-Rusland van Linda Crommert - WaarBenJij.nu 3 dagen! - Reisverslag uit Navapolatsk, Wit-Rusland van Linda Crommert - WaarBenJij.nu

3 dagen!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

19 April 2013 | Wit-Rusland, Navapolatsk

Heyhey!

Hier maar een kort verhaaltje!

Afgelopen week ging redelijk, Gisteren een goede toehold training gehad. Dadelijk weer!
Morgen nog 3 training en dan is het over! Zondag alles inpakken en dan gaan we weer.

Gelukkig zelf wat lichter, weet niet of ik dat over mijn koffer ook kan zeggen, haha!

Vanavond gaan we weer aan de pieva's (bier) sushi en de pizza's
Morgen avond mijn tijd hier even afsluiten als het goed is in de club.

Ik heb zin om naar huis te komen en iedereen weer te zien!

aantal foto's post ik wel op facebook!

xxx

• 19 April 2013 - 11:08

Peter Van De Crommert:

Hoi Linneke,

Ja nog een paar dagjes en dan kunnen we je weer even heerlijk knuffelen in het echt :-)
    Goed te horen dat je harde trainingswerk ook resultaten opleverd en dat je kilo's kwijtraakt stilletjes aan ;-)
    hoewel de pieva's, pizza's en sushi's natuurlijk ook heerlijk klinken. haha

Geniet nog lekker paar dagen en tot maandagavond op Schiphol!!!

Papabeer xxx

• 19 April 2013 - 13:54

0pa En Oma:

Hoi linda

Wij zijn blij dat je weer heelhuids aan de terugreis kunt beginnen.
    en hopen dat ondanks de troubles je toch weer snel de ouwe bent.
    We kijken met verlangen naar je uit!!!om je weer eens lekker te kunnen knuffelen.

Nog een goede terugreis gewenst

Opa en Oma veel xxxx

• 19 April 2013 - 15:06

Carin Graat:

Hoi schat,,

ook wij zijn blij dat je weer naar huis komt. We hebben heel veel van je verhalen genoten en zullen het dan ook weer een beetje missen gaan missen. Wij wensen jou een hele goede vlucht naar huis en tot volgende week dikke knuffel van ons allemaal.

Joop, carin, martijn ,oma cissie en theo