Koffer! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Linda Crommert - WaarBenJij.nu Koffer! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Linda Crommert - WaarBenJij.nu

Koffer!

Door: lindavdc

Blijf op de hoogte en volg Linda

14 Februari 2011 | Nederland, Eindhoven

Afgelopen weekend de koffer opgehaald bij me liefste vriendje en nu de koffer op mijn kamer staat, komt het wel erg dichtbij!
Nu nog extreem druk bezig voor school, even de laatste loodjes en dan is het eindelijk zover.
Morgennacht vertrekken ik en papa thuis om half 4 en om half 7 ga ik alleen de lucht in vanuit amsterdam naar Frankfurt!.
Vanuit Frankfurt vlieg in naar Minsk en in Minsk word ik opgehaald ( het is nog 250km vanaf het vliegveld)
Het is daar nu -24 dus misschien verstandig om véééél warme kleding meenemen.

Mijn trickski was een heel probleem maar gelukkig is alles opgelost en word ducktape misschien ook mijn wondermiddel ipv alleen maar bij oost-blok landen, hahah.


  • 14 Februari 2011 - 09:58

    Edith En Bert:

    nou linda de reis gaat bijna beginnen.
    wij wensen jou een hele fijne reis,en veel trainingsplezier.

    liefs edith en bert

  • 14 Februari 2011 - 10:28

    Naomi:

    Meissiee!!!
    Wat ga je doen in Rusland? Op trainingskamp bij Julia??
    Heel veel succes daar hoelang blijf je weg?!!!
    Tot snell Liefs xxx

  • 14 Februari 2011 - 15:10

    Linda Van De Crommert:

    Ik ga naar die school in novopolotsk ( niet via julia)
    ongeveer 3 weken, bellen is alleen ontzettend duur dus vandaar dat ik even een blog heb aangemaakt:) en dankjewel edith en bert!

  • 15 Februari 2011 - 13:40

    Janneke:

    Hee Lin!
    Heel veel plezier en zorg dat je weer heel thuis komt;)
    Tot over een paar weekjes weer!
    Xxxx

  • 16 Februari 2011 - 08:02

    De Graatjes:

    Hoi Schat,
    Ik hoop dat je reis goed is verlopen,veel plezier en doe je best maar kijk heel goed uit a.u.b. Dikke kus van je peettante en de rest van het stel xxx

  • 16 Februari 2011 - 08:52

    Edith En Bert:

    wij hopen dat je goed bent aangekomen.
    en hopen dat je nu effe tijd hebt om bij te komen.
    nou linda maak er wat van he

    wij denken aan jou

    liefs edith en bert xxx

  • 16 Februari 2011 - 17:57

    Joop En Carin :

    Heb net een smsje van julie mam gehad dat je goed bent aangekomen.
    Het is een zware trip geweest meis lekker goed uitrusten en dan morgen er tegenaan succes topper we denken aan je dikke kus van ons drietjes xxxx

  • 17 Februari 2011 - 11:31

    Linda Van De Crommert:

    Dankjewel!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 28 Jan. 2011
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 32310

Voorgaande reizen:

25 Maart 2013 - 22 April 2013

Belarus 2013

11 Februari 2012 - 28 Februari 2012

Trainingsweken 2012

16 Februari 2011 - 05 Maart 2011

Trainingsweken

Landen bezocht: