1e training - Reisverslag uit Minsk, Wit-Rusland van Linda Crommert - WaarBenJij.nu 1e training - Reisverslag uit Minsk, Wit-Rusland van Linda Crommert - WaarBenJij.nu

1e training

Door: lindavdc

Blijf op de hoogte en volg Linda

17 Februari 2011 | Wit-Rusland, Minsk

De eerste training was goed gegaan eigenlijk!

Gister om 9 uur mijn bed ingedoken en best lekker geslapen eigenlijk.

Juri is een fijne trainer, hij legt alles goed uit en gaat tot in de puntjes. Ik mag hem echt niet voorbij lopen en moet iedere keer langs hem lopen zodat hij tips kan geven ( anders word hij boos, hahah)

voor de kenners onder ons:
- de baan is ingesteld voor boot. Dus de lijn komt van voor, dit was wel even wennen maar steps zijn echt easy dan
- De baan heeft verschillende snelheden en snelheden om te starten. ik schrok me eerst rot van de ruk in het begin. Nou weet ik ongeveer wel op welk moment ik moet starten. hij is meteen wel op snelheid en dat houdt hij ook ( erg fijn)
- Ik ben vooral nu begonnen met basic oefeningen, alles weer herhalen en juri verbeterd. Ik stond te veel naar achter maar Juri heeft me verzekerd dat dat voorbij zal zijn (uh-oh) haha.

Net eventjes ook meteen gekeken waar alles is. de supermarkt is hier echt anders hahah en het kost echt niks! De supermarkt was best klein en meer als de helft is voor alcohol, echt niet normaal hoeveel verschillende wodka's en bieren pffff haha. En sigaretten ongeveer 60 cent tot 1 euro per pakje. en gewoon alles is zo goedkoop vergeleken ons. Het internet cafe is 1 euro voor 1 uur.

Nu ben ik bij Juri thuis en hij is super chill, laat me lekker mijn gang gaan en helpt me erg veel van dingen die ik niet weet.

Vanavond komen de slowaken en dan ga ik bij hun in het 'hotel' eens kijken hoe dat word, haha

Ook vanavond weer training. Ik begin pas na de wedstrijd met haltraining want dat is anders echt te zwaar zegt Juri. Die had trouwens, echt die trampoline staat op klappen en alles ziet er eigenlijk niet uit vergeleken ons. maar dat maakt het juist charmant. Ze doen hier ZOVEEL en zijn ZO GOED met eigenlijk ZO WEINIG. echt indrukwekkend.

Het zonnetje schijnt nu wel en dat is echt heerlijk maar het is wel echt f*ckin koud, ach het heeft wel iets. typische russische vrouwen en mannen met lange bontjassen en zo een russische muts over straat kom ik in NL niet tegen.

Tot snel!

PS: hoe staat het met de dieren thuis? xxx


  • 17 Februari 2011 - 11:55

    Mamsie:

    Hoi lief spooky, ben héééél blij dat alles goed is gegaan. Leuk dat verslag van gisteren en vandaag. Ik had gisteren iedereen ook een sms'je gestuurd tijdens je avontuurlijke reis. Ben blij dat je ook goed geslapen hebt en dat vandaag de training ook goed is gegaan.
    Wat heb je al mooie foto's gemaakt.
    Hier gaat alles rustig, met Ben&Jerry en Mc Flurry gaat het ook goed, het zijn wel boefjes aan het worden.
    Nou chicky, hele dikke kus en knuffels xxxxxxxxx mamsie
    niet te veel katinka's hahahah

  • 17 Februari 2011 - 12:19

    Linda Van De Crommert:

    hahaha komt helemaal goed schatje! fijn om te horen dat het ook goed gaat met de boefjes!
    ik heb papa net aan de lijn gehad en geeft jou het nummer van mij hier. Jij moet mij dan bellen want anders ben ik hier zo door mijn btg heen.
    En nee hoor, ben maar niet bang voor de katinka's hahah
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 17 Februari 2011 - 13:03

    Oma Cissie:

    Lieve schat,
    Fijn dat alles goed gaat en een fijne reis hebt gehad.
    Leuk om op je side te zitten.
    Wij blijven je volgen.Dikke kus
    oma Cissie en Theo

  • 17 Februari 2011 - 13:12

    Joop En Carin:

    Ja Hallo daar ben ik weer.
    Zo vaak als ik kan ga ik je side opzoeken,en ja hoor ik kan weer reageren.wat gaaf om te lezen dat het tot nu toe allemaal goed gaat meid. Ik vind het tof om de foto's te zien zo kan ik me er iets bij voorstellen hoe het daar is bij jou.Nou dit was het weer voor even en rustig aan met de drank daar ha, ha ) dikke kus Joop,carin en Martijn xxx

  • 17 Februari 2011 - 14:01

    Mamsie:

    Hoezo op je Hyves
    " -30 graden, ik red me wel"
    POESSSS
    xxxxxxxxxxxxxx

  • 17 Februari 2011 - 16:34

    Arja:

    Sorry, was mijn naam vergeten te schrijven bij onderstaand mailtje, bij deze dan!

  • 17 Februari 2011 - 16:54

    Arja:

    Hoi Linda,

    Nou, mijn andere berichtje is dus in de lucht verdwenen, schrijf wel weer een nieuwe hoor. Wat is het koud daar zeg, zou niet weten hoe dat aanvoelt, je hebt vast ijsspegels in je haren hangen haha Ik heb respect voor je dat je zo'n reis in je eentje hebt gedaan, ook weer blij dat je goed en wel op je bestemming bent aangekomen. Hier alles oke, Loic heeft dit weekend een breakdance-battle in Breda, hij begint toch wel echt goed te worden. Manon potst hele dagen haar autootje en Niels poetst hele dagen zijn vriendinnetje haha wat zeg ik nu weer...lekker wat weekjes in Domburg geboekt, je bent weer van harte welkom in de zomer. He, hou je taai en laat ze een poepie ruiken met je kunsten he? Liefs van ons allen, dikke kus Arja

  • 17 Februari 2011 - 21:13

    Peggy:

    Wauw!! Linda in het Oostblok!!! :)
    Een langverwachte wens in vervulling gegaan zie ik :) Echt super tof!!!
    Geniet ervan!!!
    xxx Peggy

  • 17 Februari 2011 - 21:20

    Guido:

    hee honey!

    ahhh super fijn dat alles goed gaat, en dat je goed opgevangen wordt! ik begin er steeds meer vertrouwen in te krijgen!

    mamsie houdt me goed op de hoogte dus heb er alle vertrouwen in.
    al een beetje heimwee naar huis? wij missen je hier allemaal wel hoor. maar zijn ook zeker zo trots dat je deze stap hebt kunnen zetten!

    heeel veeel succes en vooral veel plezier!

    Ik mis je schatje(L)
    xx

  • 18 Februari 2011 - 07:58

    Ivo En Kim:

    Hallo Zussie!

    Erg fijn om te horen dat daar goed gaat en da Juri een fijne trainer is!

    Heb je wel de kleren bij voor die kou! Of is die goedkope alcohol een goede hulpmiddel?

    Nou succes met de slowaken en veel plezier!

    Groetjes Ivo en Kim

  • 18 Februari 2011 - 15:09

    Linda Van De Crommert:

    hihih wat zijn jullie allemaal lieverds!
    !!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 28 Jan. 2011
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 32314

Voorgaande reizen:

25 Maart 2013 - 22 April 2013

Belarus 2013

11 Februari 2012 - 28 Februari 2012

Trainingsweken 2012

16 Februari 2011 - 05 Maart 2011

Trainingsweken

Landen bezocht: