auw - Reisverslag uit Minsk, Wit-Rusland van Linda Crommert - WaarBenJij.nu auw - Reisverslag uit Minsk, Wit-Rusland van Linda Crommert - WaarBenJij.nu

auw

Door: lindavdc

Blijf op de hoogte en volg Linda

01 Maart 2011 | Wit-Rusland, Minsk

Hello,

Wat kan er toch allemaal gebeuren in paar dagen.

Op mijn vrije dag was ik naar Polotsk gegaan met de slowaken. Hier wat foto's daarvan! ook zijn we naar het musuem gegaan van Novopolotsk. Deze stad is nog erg jong en alleen maar flats. Ook is sport hier erg groot. en waterski is een statement.

Afgelopen zaterdag was ik naar de club gegaan met hanna en katja, Ik had zoiets van ehm komen we daar binnen en hoezo spraken we al om 7 uur af bij de bushalte?!

Nou hier is het zo dat je op zaterdag van 7 tot 9 even 2 uurtjes los kan gaan. Dit is bedoeld voor mensen onder de 18, vet grappig natuurlijk. het was best wel een mooie club en goede airco gelukkig. Ik voelde me wel een beetje oud ( ja ik, haha) maar het was wel echt gezellig. ook zijn er hier dan van die typetjes die er heel netjes uitzien als ze naar de club gaan, maar zodra ze uit de wc komen zijn ze omgetoverd tot complete 'slugas' (sletjes) dit was echt komisch om te zien. Om 9 uur gingen de lichten weer aan en zijn we naar 'smile cafe' gegaan ( een restaurantje) Hier hebben we genoten van een lekkere cocktail en een muffin. Van te voren hadden we ook al een fles alcohol op, dus ik ga niet liegen. ik was niet meer de allernuchterste.

Ze gingen mee naar mijn hotel. waar opeens in 5 minuten heel slowakije ook in mijn kamer was. Aangezien hun het nodige aantal wodka flessen hadden gedronken hadden ze na een uur mooie neon roze nagelak op hun nagels en het was een wazige en melige boel. Ik lag netjes rond 12 in bed maar had erg weinig geslapen omdat ik de hele avond al last had van me tanden linksachterin.

Volgende ochter weer lekker 'fris' wakker geworden en gaan trainen. Ik kon me hier totaal niet concenteren want de kiespijn werd met de minuut erger, zo ook mijn hoofdpijn. Toch maar even gezegd tegen Juri en moest meteen mee naar de Dokter. Hier bleek dat ze dachten aan verschillende ontstekingen van ( lymfe, voorholteontsteking, neus, keel. noem maar op. ook kwam er een verstandskies door die niet verder door kon komen omdat er huid overheen zat. Hier schrok ik natuurlijk wel even van. Heb ik verdorie geen blessure moet ik nog naar het ziekenhuis voor zoiets.
Ik moest de volgende dag terugkomen en dan zouden ze de huid die over de verstandskies zit wegsnijden. Nou ik heb echt een ontiegelijke hekel aan de tandarts en alleen al toen ze het me vertelde kreeg ik al rillingen.

Die dag mocht ik geen watertraining meer doen van Juri maar ik wou wel iets doen. Ik heb toen hal training gedaan samen met de 'toppers' van de school.
Nou dat heb ik geweten zeg, teeeeeeeeeering. Eerst conditie en sprint en noem maar op. Toen krachtoefeningen en op het einde basketbal. (hier ze wel even een poepie laten ruiken met 4 long distance shots, ghehe)

Natuurlijk voel je de bui al aankomen. Ik werd gister wakker met een partij spierpijn in m'n benen, whooooly crap. hahah. ze waren opeens 80kg per stuk zwaarder geworden. Die nacht ook weinig geslapen en het vooruitzicht dat er zo huid werd weggesneden in mijn mond was om half 7 smorgens geen leuk vooruitzicht.

Het is hier ook echt bizar. je bent in het ziekenhuis en iedereen loopt zo overal binnen. hahah dit ben ik niet echt gewend zegmaar. Ze konden me gelukkig wel vertellen na foto's hebben gemaakt en was tests dat ik alles ( dus ook de hoofdpijn, lymfe opgezwollen alles was de oorzaak van die verdomde tand) Op zich was ik daar wel tevreden mee. Maaaar ik had nog steeds trillende benen van die kleine operatie voor die tand.

Ik werd verdoofd op verschillende plaatsten maar allemaal links. Haha wat ben ik ook een pussy eh. heb een tattoo van weet ik hoelang en die spuiten vond ik niet echt fijn, hahaha. Gelukkig voelde ik er vrij weinig van. Het bloedde wel heel erg. Ze hadden me gewaarschuwd voor veel nakomende pijn. En dat heb ik geweten en weet ik nu nog.

Eten is lekker 'makkelijk' en het praatten toen met de verdoving was een lachtertje.

Ach wat ben ik lekker aan het zeuren hahaha. Nja moet het toch echt even kwijt.

Verder heb ik net training gehad en een massage!!!! oehhhh ze kon nog wel paar uurtjes doorgaan hoor, hhaaha. Dalijk nog even een laatste check in het ziekenhuis en vanavond training in hal van 7 tot 8 en kwart over 8 tot kwart over 9 zwembad!

Over 4 dagen ben ik weer thuis!!
Stiekem heb ik daar ook weer erg zin in. !!

Hier wat foto's van afgelopen dagen.

Pokka!

  • 01 Maart 2011 - 11:55

    Oma Cissie :

    hoi linda zit net je verhaal te lezen wat een pech eerst verkouden dan je verstandskies maar je bent er een met pit heb je van geen vreemde hoor mooie fotos vooral die roze nagels en de drank nog een paar dagen en je bent weer thuis veel sucses nog en veel lol dikke kus en kom gezond terug doei

  • 01 Maart 2011 - 21:23

    Big Daddy:

    Hoi Lieverd,

    Wat een verhalen weer he;-)
    Naast de ellendige tand en de pijn gelukkig ook nog veel leuke plezierige belevenissen en herinneringen om na te vertellen! Echt een avonturen verhaal zo:-)

    Ik hoop dat je de laatste dagen beetje opknapt en nog fijn kan trainen. Vergeet niet iedereen persoonlijk te bedanken;-)
    Vooral Juri en Alexander Vasko (Senior) natuurlijk!! en andere die je hebben geholpen.

    Fijn dat je toch ook weer graag naar huis komt :-)

    Have fun xxx

  • 02 Maart 2011 - 11:22

    Mamsie:

    Alweer een prachtig verslag en foto's, Wat kun je het toch allemaal goed vertellen, het is altijd een heel avontuur. Ik zit de dagen af te tellen dat je weer lekker naar huis komt. Probeer in ieder geval ondanks alles, nog te genieten en met veel plezier de laatste dagen door te komen. Hé mijn Bikkeltje, zoals we altijd zeggen, komt allemaal goed en vooral Keep Smiling.
    Hele dikke Kus xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 02 Maart 2011 - 18:18

    Hoi Meiske:

    Ik zit net met open mond je verhaal te lezen. Wat een pech wat een pech meid. Ik zal je site toch wel een beetje missen, heb echt genoten van al je leuke,vette avonturen.Ben blij als je er weer bent alvast een hele fijne en vooral goede reis terug.En voor het weekend een hele fijne carnaval gewenst ik zie je over een paar dagjes wel dikke kus van ons drietjes groetjes Carin

  • 02 Maart 2011 - 18:20

    Carin:

    Er is iets mis gegaan dat hoi meiske is natuurlijk het begin van mijn verhaal ja blond he dom,dom,dom.Nou doei

  • 02 Maart 2011 - 19:05

    Edith En Bert:

    nou linda ik hoop dat het ondertussen weer een beetje beter gaat,en dat je toch nog een paar fijne dagen hebt.
    het einde is in ieder geval in zicht,ik denk dat iedereen weer op je zit te wachten dat je heel thuiskomt.
    misschien dat wij je nog even in het weekend zien .anders pas over 10 dagen want we gaan maandag met vakantie.

    nou goeie reis terug en tot snel weer
    liefs edith en bert

  • 03 Maart 2011 - 21:29

    Opa Mart En Oma Trix:

    Hallo ''Lachebekje" Het is met grote schroom dat ik reageer op je uitvoerig "auw''verslag.De soepele manier waarop jij je belevingen kunt beschrijven is geweldig!! Zelfs zonder wodka lukt het mij nog niet om hier nuchter onder te blijven. Het is alsof je ons meeneemt op jou avontuur en we alles zelf ervaren (auuuuw).
    We kijken naar je uit en zullen je weer eens lekker pakken. Nog een fijne terugreis en geniet nog zoveel als je kunt van alles en iedereen waarmee je deze geweldige trip in Wit-Rusland hebt kunnen beleven.
    Dikke xxxxxxxxxx. van Opa en Oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 28 Jan. 2011
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 31820

Voorgaande reizen:

25 Maart 2013 - 22 April 2013

Belarus 2013

11 Februari 2012 - 28 Februari 2012

Trainingsweken 2012

16 Februari 2011 - 05 Maart 2011

Trainingsweken

Landen bezocht: