Joow - Reisverslag uit Minsk, Wit-Rusland van Linda Crommert - WaarBenJij.nu Joow - Reisverslag uit Minsk, Wit-Rusland van Linda Crommert - WaarBenJij.nu

Joow

Door: lindavdc

Blijf op de hoogte en volg Linda

23 Februari 2011 | Wit-Rusland, Minsk

Hier ben ik weer
Met het nieuws dat ik kan zeggen dat ik ziek ben:P hahah ja mooi zuur.

Ik heb gelukkig allerlei neussprays bruistabletten en medicijnen gekregen dus zal er wel bovenop komen.
Vannacht wel beroerd geslapen omdat ik niet door mijn neus kan ademen.

Ik ben gisteravond ook niet gaan trainen. voelde me echt pudding en zag eruit als een zombie. Met die woorden kon ik maarbeter niet gaan toeholden. Ik ben meteen rond 8 mijn bed ingedoken. Juri kwam nog een waterkoker afgooien dus daar wakker voor geworden maar verder k.o op bed gelegen. ( daarom heb ik niet opgenomen guido, lag al te pitten)

Vanmorgen toch maar gaan trainen. Ik wou trainen, eyh aleeeee ik ben hier niet voor niets. En het ging echt verbaasd goed. Had 8 x toehold wrap uit gedaan ( Hier sta je ingewikkeld in je eigen lijn en draai je 360 graden uit de lijn) en ze allemaal gestaan. We willen zo verder trainen om 540 te leren.
Ook reverse ging goed en ben steeds meer bezig om gesprongen toehold halve draai reverse te maken.

Ik heb wat foto's van de trainingen in de hal. Echt bizar wat ze doen. Ik heb ook een stukje gefilmd. even proberen of ik die er ook op kan zetten.

Verder heb ik van 4 tot 5 training in het zwembad en daarna volgens mij haltraining. Dus gelukkig s'avonds vrij ( dat heb ik het liefst)

vandaag geen sportmasseur maar morgenavond volgens mij.
Ach die 5 trainingen moeti k nog even volhouden.

xx

  • 23 Februari 2011 - 12:36

    Oma Cissie:

    Hoi Lin,
    Beterschap met het loopneusje.
    En veel oefenplezier.
    xxx oma Cissie en Theo

  • 23 Februari 2011 - 12:40

    Mamsie:

    (***) dat je nu ziek bent én ver weg. Nu kan ik je niet troetelen, knuffelen en verzorgen. Hoop dat het allemaal goed komt. frustrated en grumpy kisses xxxx

  • 23 Februari 2011 - 12:42

    Mamsie:

    i lalaloooooooveu to xxxxx

  • 23 Februari 2011 - 17:39

    Carin:

    Hoi lieverd,
    wil je even namens ons drietjes beterschap wensen en goed en vlug weer opknappen. Dikke kus.

    Joop, Carin en Martijn

  • 23 Februari 2011 - 20:09

    Big Daddy:

    Hey kleine meid van me,

    Ziek zijn is nooit leuk maar ook daar kom je weer beter uit he;-)

    En goed dat je gisteren een avond rust hebt genomen!!

    Wow toehold 540 en 360 reverse (heen en terug)...ff tellen...dat zijn 1100 punten!!!!
    Stoer hoor (als je ze ook staat natuurlijk. haha).
    Maar de wrap-out zit er nu blijkbaar goed in:-)

    En de toehold machine in de 'sporthal' is wel mooi bedacht zo met die gewichten. Kun je bij health city ook doen he;-)

    Nou meid. op tijd naar bed en heerlijk onder de wol. goed zweten!

    'Alles komt goed' !!

    dikke kus en knuf,
    Papa xxx

  • 24 Februari 2011 - 14:56

    Opa Mart En Oma Trix:

    Hoi Geweldige doorzetter
    Wij lezen met verbazing hoe jij je staande houdt met je gezondheids-problemen en trainings-pijntjes.
    Laat je maar lekker masseren,dan komt het allemaal weer goed.
    Als je weer in onze buurt bent zullen we je een stevige 'toehold'geven.

    Voor de komende dagen,veel energie en plezier bij alles wat je nog onderneemt.
    Dikke Kussen en knuffels
    xxx van Opa en oma

  • 24 Februari 2011 - 16:17

    Edith En Bert:

    hey linda,
    je bent ook een doorzetter he, je hebt al de russische dicipline, zo ziek als een hond en toch maar weer ....jaja/haha
    fijn dat je t verders wel naar je zin hebt, we zien dat je de extra foto ruimte ook goed benut, prima dat was ook de bedoeling.
    we wachten weer op je volgende verslag.
    liefs ,edith en bert

  • 25 Februari 2011 - 08:04

    Marije:

    Hoi Linda,

    Vandaag heb ik eindelijk even uitgetrokken om al jouw verhalen en foto's te bekijken. Ik vind het echt heel knap van je dat je daar in je eentje naar toe bent gegaan en het daar allemaal prima red! Leuk!

    Na het lezen van jouw verhalen heb ik mijn eigen kennis over waterskien ook direct weer wat vergroot... toehold, reverse, wrap-out... :-)

    Ziet er allemaal top uit... geniet er maar van, want voor je het weet is het weer voorbij! ;-)

    Hopelijk knap je snel weer op! Heel veel plezier en succes daar!

    Groetjes Marije

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 28 Jan. 2011
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 32310

Voorgaande reizen:

25 Maart 2013 - 22 April 2013

Belarus 2013

11 Februari 2012 - 28 Februari 2012

Trainingsweken 2012

16 Februari 2011 - 05 Maart 2011

Trainingsweken

Landen bezocht: