K.O - Reisverslag uit Minsk, Wit-Rusland van Linda Crommert - WaarBenJij.nu K.O - Reisverslag uit Minsk, Wit-Rusland van Linda Crommert - WaarBenJij.nu

K.O

Door: lindavdc

Blijf op de hoogte en volg Linda

22 Februari 2011 | Wit-Rusland, Minsk

Heyy daar ben ik weer.

Ten eerste Edith en Bert, THANKS voor de extra foto's:)

Ik zit nu op een pc die echt supersloom is en maar half werkt maar het is een computer.

Laat ik beginnen met het feit dat gister het echte gebeuren is begonnen. Gister had ik van 9 tot 10 zwembadtraining, van half 2 tot half 3 hal/krachttraining. en van 3 tot 4 zwembadtraining. Het was een pittige ochtend/middag. Maar wel was ik dus vrij in de avond.

Vandaag heb ik training gehad van 9 tot 10. Heb om half 5 haltraining en om 8 zwembad weer.

Gister had ik mijn dag niet. Ik moest echt HELEMAAL bij het begin beginnen met handprogamma en dat was erg frustrerend. ( ook al weet ik dat het me wss wel zal helpen)

Haltraining was echt fascinerend om te zien. Wat hun daar allemaal doen zeg. jeetje.

Trouwens Juri traint mij volgens mij alleen. ( Niet vladimir of arkady)

Vandaag heb ik mijn dag ook niet. Ik ben echt snot en snotverkouden en m'n keel en stem staat het er niet al te best voor.

Ook werd ik vanmorgen heeeel vrolijk wakker met gigantische spierpijn waarvan ik denk, Linda waarom ging je ook alweer naar wit-rusland.. pfff!

Ook train in in blokken. gisteravond heb ik handprogamma gedaan, dan moest ik dat vanmorgen ook doen. Vanavond toehold en dan morgenochtend ook weer toehold. etc

Verder is het vandaag echt superkoud!. Opzicht is het maar -16 maar het sneeuwt een beetje en er staat een windje. ( lopen er studenten rond in alleen een doorschijnende panty !!! ik loop erlangs met 80 dingen aan hahaha )

Gister piercinglol gehad met de slowaken en films gekeken waar ik natuurlijk niks van begrijp op sacra (k*t) na. hahaha

morgen ga ik hopelijk naar de sportmasseur en hopenlijk wil mijn rug mij dan wat pijn besparen komende dagen.

Ik zal er nu wat foto's op zetten van mijn kamer enzo. is misschien wel leuk voor jullie! Nu zet ik de foto's erop van afgelopen dagen. Van gisteravond en vandaag heb ik niet op mijn usb staan. Die zet ik er de volgende keer op. Ook zijn de foto's in verschillende albums verdeeld dus kijk goed.

En als je me wilt smsen. Dat kan maar ik ontvang de helft niet en mensen krijgen mijn smsjesniet binnen of pas paar dagen later.

Wens me succes cause i need it!

Liefs van broken linda!

  • 22 Februari 2011 - 11:29

    Papa Beer:

    Hoi lieverd,

    Da's de tactiek van de wit russen he!!
    Eerst breken ze je en dan zetten ze je weer opnieuw in elkaar!! En dan kom je er beter (en als kampioen) uit;-)
    Dus blijft optimitisch lieverd. Natuurlijk wel super shit dat je zo verkouden bent. Dan helpt de kou daar ook niet echt:-(
    En de sportmassage zal zeker nodig zijn. haha!

    Gelukkig wordt er ook nog gelachen. Ik zal maar niet vragen wat piercinglol is....?

    Zoveel nieuwe indrukken hebben natuurlijk ook impact op je concentratie, dus probeer tijdens de training alleen het water en de ski te zien...focus meiske;-).

    Ik ga nu je foto's eens bekijken en wens je alle succes van de wereld!!
    Maar ik weet dat je er voor knokt en daarmee ben je ook al super ver gekomen.

    Een trotste pa!!
    xxx

  • 22 Februari 2011 - 13:41

    Edith En Bert:

    weer een mooie verhaal van een mooie dag.wel jammer dat je zo verkouden bent,je mag nu natuurlijk niet ziek worden he.
    laat je maar lekker masseren dan zal je je alweer een beetje beter door voelen.

    fijn om nu wat meer foto's van jou te kunnen zien haha was natuurlijk niet alleen voor jou bedoeld he;)

    wij lezen alles wat je schrijft en super vind het nog steeds knap een meisje zo alleen zo ver weg,maar je weet waar je het voor doet,en als je kampioen word zorgt bert weer dat je de krant haalt oke?

    liefs edith en bert xx

  • 22 Februari 2011 - 16:58

    Mamsie:

    aaaaaahhhhh, m 'n gebroken snottie, pech, dat je nu zo beroerd bent, maar dat komt wel weer goed.
    Ook al heb ik je net aan de telefoon gehad was ik natuurlijk wel weer benieuwd naar je verslag en foto's.
    Ik heb ook alle foto's van Olya Genova gezien. Mooie foto's !!!!!!!!
    Nou, snotterig mopsie, de volgende keer geen K.O. maar O.K.
    Big Kiss xxxxxxxxxxx

  • 22 Februari 2011 - 23:23

    Guido:

    hee schatje,

    fijn dat je het naar je zin hebt daar! dat het zwaar ging worden hadden we allemaal wel een beetje verwacht.

    hèhè druk druk allemaal, maar gelukkig ook nog tijd voor ontspanning en de cultuur daar wat beter te leren kennen.

    ik ben echt trots op je meid, en ik wens je alle succes die er is, cause you deserve it!

    tot snel! <3
    xxxxxxxxxx

  • 22 Februari 2011 - 23:30

    Guido:

    ik ben je foto's pas gaan kijken na het lezen van je verslag, omdat ik wel erg benieuwd was hoe je het maakte.
    vandaar zie ik ook de foto pas dat je de foto's van ons laat zien! :)!

    hoe zit je nieuwe pak trouwens? voldoet die goed aan de eisen?

    xxxxxxx

  • 23 Februari 2011 - 08:00

    Carin:

    Hoi meis,
    heb net jullie mam nog gesproken en natuurlijk over jou gehad. Dat het nu een beetje minder gaat hoort er bij meis en denk maar zo alles zal weer goed komen. Maar dat het zwaar en erg koud is geloof ik graag, Maar het idee dat iedereen met je meeleeft daar moet je je weer vlug door beter voelen. De foto's zijn echt super en erg leuk om te zien. Wij hebben trouwens een weekendje geboekt i.p.v. Carnaval te gaan vieren ( hoe is het mogelijk he ik geen carnaval vieren) zal ik dan toch een ouwe muts aan het worden zijn!!! Nou meis weet even niks meer te zeveren love you en kop op he. Dikke kus Joop,Carin en Martijn

  • 23 Februari 2011 - 10:56

    Linda Van De Crommert:

    Thanks dad! <3

    Guitje: Het pak zit goed hoor:) Jazekers. Wil je me vanavond bellen ofzo? <3 Kan je ook tegen manon zeggen dat we komen 6 maart? (als jij nog geen plannen hebt)

    xxxxx

    carin: Geen carnaval?!?! hahaha nee hoor zo boeiend is carnaval nou ook weer niet. Misschien word je inderdaad een ouwe muts. Ach wat maakt het uit!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 28 Jan. 2011
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 32315

Voorgaande reizen:

25 Maart 2013 - 22 April 2013

Belarus 2013

11 Februari 2012 - 28 Februari 2012

Trainingsweken 2012

16 Februari 2011 - 05 Maart 2011

Trainingsweken

Landen bezocht: