aangekomen! - Reisverslag uit Minsk, Wit-Rusland van Linda Crommert - WaarBenJij.nu aangekomen! - Reisverslag uit Minsk, Wit-Rusland van Linda Crommert - WaarBenJij.nu

aangekomen!

Door: lindavdc

Blijf op de hoogte en volg Linda

16 Februari 2011 | Wit-Rusland, Minsk

Om 3 uur vannacht ging de wekker, om kwart voor 4 in de auto en om half 7 in het vliegtuig!

Na een lekkere lompe landing was ik veilig aangekomen in frankfurt. Natuurlijk ik meteen naar mijn gate zoeken die dus echt duizend km verderop was, hahah. en dus ook niet met zo een hekje kon lopen ( de bitches)

Na mijn gate eindelijk hebben gevonden had ik nog dik een kwartier tot mij boarding. Ben toen even lekker wat geurtjes gaan testen :)
Toen ik eenmaal in het vliegtuig naar minsk ging waren er voordelen en ook nadelen
Voordelen:
- Lekkere fruitsalade
- het duurde maar 3 uur, met tijdsverschil.

Nadelen:
- Ik zat in het gangpad en had totaal geen ruimte meer.
- stinkiestinkie mannen, jeeeeezuuss doe eventjes deo op ofzo?!?!

Eenmaal gelukkig aangekomen in Minsk moest Juri nog iets doen en reden we daar naartoe, daarna zijn we eigenlijk heel misnk onderhand doorgereden en was hij even mijn touring gids, hhaha. Uiteindelijk richting Novopolotsk gereden en zo waren we 5,5 uur onderweg voordat we thuis waren.

Morgen om half 8 vertrekken naar het zwembad, ik ben benieuwd maar eerst ga ik slapen want dat heb ik gemist afgelopen 30 uur.

Ohja weetje: het word hier -30 *fuuuccccck* hahaha
En er ligt niet normaal veel sneeuw!!

Adiosss en tot snel

  • 16 Februari 2011 - 18:20

    Edith En Bert:

    weltruste en voor morgen toi toi toi !!

  • 17 Februari 2011 - 09:33

    Papa Beer:

    Hoi lieverd,

    Mooi dat de reis goed is gegaan!
    Lekker lang tripje van Minsk naar Novopolsk:-)
    Ik hoop dat het zwembad +30 graden is.

    Succes met je 1e training en kennismaking met de mensen van de waterski school . Ik weet zeker dat je een onvergetelijke tijd gaat beleven.

    xxx Papa

  • 17 Februari 2011 - 09:36

    Papa Beer:

    O ja, je moet wel ff je lokatie hier op deze site veranderen. Nu denk iedereen dat je nog lekker in Eindhoven zit met 11 graden boven 0 !!
    Haha

    xxx

  • 17 Februari 2011 - 09:42

    Joop En Carin:

    Hoi meis,
    Wil je even succes wensen voor vandaag.Wij zijn reuze benieuwd hoe het allemaal gaat daar. Hiet gaat alles zijn gangetje dikke kus van ons drietjes en tot schrijf ze gr Carin

  • 17 Februari 2011 - 11:08

    Linda Van De Crommert:

    Ja ik krijg het niet uitgezocht hoe ik die verander want er staat dat ik idd nog steeds in NL ben. even weer proberen te veranderen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 28 Jan. 2011
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 32317

Voorgaande reizen:

25 Maart 2013 - 22 April 2013

Belarus 2013

11 Februari 2012 - 28 Februari 2012

Trainingsweken 2012

16 Februari 2011 - 05 Maart 2011

Trainingsweken

Landen bezocht: