Vrije dag! - Reisverslag uit Minsk, Wit-Rusland van Linda Crommert - WaarBenJij.nu Vrije dag! - Reisverslag uit Minsk, Wit-Rusland van Linda Crommert - WaarBenJij.nu

Vrije dag!

Door: lindavdc

Blijf op de hoogte en volg Linda

25 Februari 2011 | Wit-Rusland, Minsk

Hello luitjes!

Jajaaa vandaag ben ik vrij:d
vanmorgen eerst flink ontbeten, nu hier in internet cafe en na lunch gaan we naar een museum en daarna naar polotsk ( ander stadje)

Druk progamma dus.
Ondanks het feit dat ik nog steeds niet helemaal 100 ben voel ik me gelukkig al wel wat beter als de afgelopen dagen.

Gister gingen de trainingen best wel oke hahah. Ik had toehold 540 gestaan en reverse halve draai gesprongen. Hier stond ik zelf even versteld van hahaha. Die training hadi k van 9 tot 10. Van kwart over 10 tot 11 had ik haltraining en van 2 tot 3 had ik weer zwembadtraining.
ik en de slowaken hebbn de grootste lol gehad met mijn camera ( die is waterproof) Toen ik training had waren hun druk bezig met mijn camera hahah.

Gistermiddag naar de sauna geweest aan het meer waar hun altijd skien. Was wel echt grappig want er waren allemaal containers en daar zat die sauna dus ook in. Als je niet meer langer kon in de sauna. rende je naar buiten in je badpak en ging je daar in het water. ( ik niet want dan werd ik misschien alleen nog maar zieker) Ik ging gewoon lekker buiten staan. Het was echt bizar dat je in je badpak met je snowboots eronder buiten stond met -20 en je had het niet eens koud.

Gisteravond bij Katja geweest voor op de thee. Was erg leuk. Haar appartement zag er van buiten best slecht uit totdat ze de deur opende. Was het eigenlijk vrij luxe bij haar thuis. We hebben veel gebuurt en hopenlijk gaan we morgen shoppen als ik tijd heb. hhaha

Ben maar niet bang dat ik afval. Ik ben al wel afgevallen maar hier word zoveel zoets gegeten!! Bij de thee taart en chocolade en ijs en fruit en noem maar op. En het staat heel onbeleefd hier als je het afslaat. Jeetje hoe kunnen hun zo dun blijven en zoveel eten, hahah

En guido, heb je mailtje niet ontvangen :( wel je sms en ben echt super trots!!!!:D:D

Hoe is het verder thuis ?
Nog 8 daagjes en dan ben ik alweer thuis. Vanaf morgen is het ook weer volle bak 3 x per dag trainen en dan word er denk ik al mijn laatste energie uit me getrokken.

Helaas gaan de 2e jaars komende woensdag naar bottrop. grrrrrrrr Nja ik zit hier en dat bevalt me ook wel. haha

Verder is mijn ski ook helemaal veranderd ( nee hij stond niet goed papa hahah en hebben ze een sticker van Genov waterski school erop gzet in het roze, superleuk! )

Het is wel wennen nu hoe de bindingen staan maar het is uiteindelijk wel beter.


Ik zal er weer foto's opzetten
Adios.
xxxxx

  • 25 Februari 2011 - 20:56

    Mamsie:

    Eindelijk een (hele) vrije dag. Geniet er van, een beetje bijkomen, en gezellig naar museum en shoppen.
    Alweer prachtige en leuke foto's,
    dat wordt straks een héél mooi fotoboek.
    Kim was ook ziek thuis.
    Ik had ook even goede afleiding, nl. jouw kamer helemaal opruimen hahaha.
    Nou schatje, hele dikke knuf en kuz xxx

  • 26 Februari 2011 - 11:29

    Carin:

    Hoi scheetje,
    Heb weer met veel plezier zitten lezen.Lekker vrij daar zal je dan ook extra van kunnen genieten. Wij hebben ook heerlijk weekend en ons plan is lekker op de bank met wat filmpjes.Ook je foto's zijn weer super gaaf meid.Ik heb op het werk jou ervaring al met verschillende collega's gedeeld, ben echt trots op mijn peetkind hoor!!!.Hier alles verder goed. Nog een paar dagen meis dan kan je weer af gaan tellen om richting huis te komen. Nou dit was het weer even fijne dag gewenst en tot schrijf ze maar weer.Kus van: Joop,Martijn en natuurlijk van mij.xxx

  • 26 Februari 2011 - 16:23

    Papsie:

    Heyla Linneke,

    Weer een mooi verhaal hoor!
    Hoop dat je hebt genoten van je vrije dag en beetje energie hebt kunnen tanken voor de laatste week trainen.
    Zal wel weer zwaar maar nuttig en leerzaam zijn! Ben erg benieuwd welke nieuwe figuren je nu weer gaat proberen!! (was trouwens een reken foutje van mij; was geen 1100 maar 900 punten erbij. Ook stoer hoor:-)

    De foto met je snowboots in badpak is trouwens erg charmant!! hahaha!

    En krijg je nou ook korting op de trainingen nu je in mooi rose 'Genov waterski school' op je ski hebt staan:-)
    En die man van Jobe heb je toch gevraagd om bij Jobe Nederland even jou naam te noemen!!;-)
    Geintje schat!

    Hoop dat je trainingen vandaag, en het eten, weer goed waren!!

    Dikke kus en knuffel!

    xxx

  • 27 Februari 2011 - 14:41

    Kim En Ivo:

    Hallo zussie!

    Brr die foto's! krijg het er koud van als ik het zie!
    Hoop ook dat je je snel weer beter voelt.

    Natuurlijk ook super dat je resultaat ziet met waterskiën.
    Leuk om te horen dat je een leuke tijd hebt gehad en linda.... jou kamer ziet er nu echt opgeruimd uit :P

    Groetjes Kim en Ivo

  • 27 Februari 2011 - 15:00

    Edith En Bert:

    hoi meiske

    ik hoorde van guido dat het niet zo lekker met je gaat met je kies.
    je hebt toch wel pech hoor.
    ik hoop dat ze er daar wat aan hebben kunnen doen.
    we genieten wel van je verhalen en je mooie foto;s.
    nou tot snel hoors maar weer en beterschap he.
    jammer dat je vandaag niet bij de verjaardag van oma kan zijn .

    maar ja we nemen guido mee is er weer een dagje voorbij hij mist je wel hoor.

    nou veel liefs edith en bert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 28 Jan. 2011
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 32310

Voorgaande reizen:

25 Maart 2013 - 22 April 2013

Belarus 2013

11 Februari 2012 - 28 Februari 2012

Trainingsweken 2012

16 Februari 2011 - 05 Maart 2011

Trainingsweken

Landen bezocht: